Incompany: Werken met AI binnen jouw bedrijf

Generatieve AI leidt tot een exponentiële groei aan kansen, mogelijkheden en concurrentie, maar brengt ook risico’s met zich mee. Hoe kunnen je medewerkers de kansen van AI optimaal en verantwoord benutten?

Kies voor een incompany training waarin je medewerkers kennismaken met AI-tools zoals o.a. ChatGPT, Microsoft Copilot, Perplexity of Azure (AI Studio). Ze ontdekken hoe ze AI direct kunnen inzetten in hun eigen werk en voor de organisatie. 

Leeropbrengsten

De oplossingen die deelnemers zelf (maar natuurlijk met professionele begeleiding ) creëren tijdens deze training, resulteren steevast in flinke tijds- en kostenbesparingen. Bijvoorbeeld:

  • sneller kwalitatieve content creëren

  • onderzoek doen

  • sales en marketing versterken

  • diverse assets ontwikkelen

Stimuleer bewustwording, enthousiasme en eigenaarschap, maar ook verantwoorde implementatie binnen jouw organisatie. Boek deze compacte training van 2 x 3 uur, verspreid over twee dagen passend bij jullie agenda en op je eigen bedrijfslocatie. 

Programma

  1. Tijdens de eerste trainingsdag (3 uur) maken deelnemers kennis met AI-taalmodellen en leren ze effectief prompten (= vragen stellen en instructies geven). Onder begeleiding van onze ervaren trainers gaan ze direct aan de slag met het optimaliseren van specifieke werkzaamheden en projecten.

  2. Tussen de trainingsdagen werken ze zelfstandig aan een concrete opdracht en oplossing, waarbij ze het geleerde direct toepassen op de eigen werkzaamheden. De kracht van AI wordt helder.

  3. Op de tweede trainingsdag (3 uur) staat het delen van ervaringen,  innovatieve ideeën  en best practices centraal. Deelnemers presenteren hun eigen AI-toepassing, ontvangen waardevolle feedback en leren van de aanpak van collega's. Er is volop ruimte voor verdieping en het gezamenlijk verkennen van meer geavanceerde AI-mogelijkheden en hoe je omgaat met reële risico's.

Voor wie?

Gericht op mkb en corporate uitgeverijen en mediabedrijven, waaronder contentmakers, (hoofd)redacteuren, productontwikkelaars, communicatie-, product-, community-, brand- en marketingmanagers, uitgevers, business developers, marketeers, HR- en L&D-managers.

Kosten en boeken?

Het incompany tarief voor deze training is 4.000 euro exclusief btw. De trainers komen naar jouw bedrijfslocatie. Facturatie verloopt via de Mediafederatie. Voor meer informatie neem je contact op via programmamanager Marie-Louise Kok via m.kok@mediafederatie.nl of bel 06 8321 7945.