Trend Update: Neuromarketing
Neuromarketing
Na een introductie over wat neuromarketing is, geeft de spreker antwoorden op vragen als:
Gaat AI neuromarketing vervangen?
Wat is het verschil tussen bottom-up aandacht en gestuurde of top-down aandacht?
Hoe doe je goedkoop reclameonderzoek en meet je effecten van je (branding)campagne?
Wat is het effect van AVG en cookiewetgeving op branding?
Download hier de PDF van het programma.
N.B. Wil je ook bijgepraat worden over andere belangrijke technologische ontwikkelingen in media- en uitgeefland? Klik hier voor het overzicht van Trend Updates.
Sprekers
Naomi Barnas is neuro-econoom bij Unravel Research, een neuromarketing bedrijf. Ze combineert eye tracking, hersenonderzoek en traditionele methoden om de impact van reclames, producten en websites te voorspellen en verhogen. Met haar collega’s helpt zij bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn en Nutricia om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt.
Programma
Trend Update
Optioneel: Q&A
Heb je nog vragen? Blijf nog even online en stel ze aan onze expert.
Einde Trend Update
Je ontvangt achteraf toegang tot de filmopname en enkele goede artikelen, video’s of podcasts over het onderwerp.