EXTRA EDITIE - Crash Course Brein & Gedrag

De irrationele klant: wat beweegt hem/haar écht?

We hechten veel belang aan het ontmoetings- en netwerkaspect van onze bijeenkomsten. Daarom zijn we dan ook verheugd dat we – zolang dat nodig is vanwege Covid-19 –  kleinschalige bijeenkomsten kunnen organiseren van maximaal 17 deelnemers. Dat betekent wel dat VOL = VOL. Aanmeldingen worden gehonoreerd op volgorde van binnenkomst en als definitief beschouwd.

In januari organiseerde de Mediafederatie Academy twee vol geboekte sessies over toegepaste neuromarketing. Gezien de grote belangstelling organiseren we een verdieping in de vorm van een crash course Brein & Gedrag met dezelfde trainers.

Van alle keuzes die mensen maken is 95 % onbewust aangestuurd en vaak irrationeel. De sleutel tot het begrijpen van klanten en collega’s ligt dus in gedragspsychologie en neurowetenschap. Inzicht en begrip van keuzes en gedrag is dé manier om je te onderscheiden qua portfolio, marktbewerking en dienstverlening. Zelfs als je al bedreven bent in growth hacking, design thinking en A/B-testen.
Ongeacht je expertise ga je tijdens deze crash course direct aan de slag met je eigen meegebrachte casus. Je hebt daar geen tools voor nodig en kunt het geleerde direct op alle niveaus binnen je organisatie implementeren.
Je leert Brein & Gedrag principes kennen en toepassen in elk domein, met een praktische vertaalslag naar de uitgeefmediabranche. Je past de theorie toe op je eigen casus zodat je de deur uitgaat met concrete ideeën over hoe jij beter op de behoeftes van je klant kunt inspelen.

Leer de Brein & Gedrag mindset, processen, tools en tactieken doorgronden onder begeleiding van experts en ontdek de wereld van de onzichtbare invloeden.

Resultaten:

  • Brein en gedrag: Hoe denken mensen en hoe komen gedrag en keuzes tot stand? Je leert de basisprincipes van gedrag en ontdekt de potentie van brede toepassing ervan.
  • Ons brein: Je leert de belangrijkste mechanismen van ons brein kennen en hoe je deze kennis concreet kunt toepassen.
  • Denkfouten (cognitieve biases): Het brein van de consument kent veel irrationele maar voorspelbare denkpatronen. Aan de hand hiervan leer je nog beter op de behoeftes van je klant in te spelen.
  • Informatieverwerking: Je leert over de fasen van informatieverwerking waardoor de logica achter complexe beslissingen duidelijk wordt.
  • Consumentenpsychologie: Waarom kopen we? We bespreken verschillende modellen en frameworks waarmee je jouw berichten kunt afstemmen op de psychologische behoeften van je klant.
  • De psychologie van het overtuigen: Je leert hoe je subtiel en op een ethische manier gedrag kunt beïnvloeden.

Sprekers

  • Philip Jordanov

    Philip Jordanov

    Cognitief neuropsycholoog bij Neurofied

Programma

  • - Ontvangst en deelnemersregistratie

  • - Start

  • - Lunch

  • - Einde Masterclass