Trend Update: AI-medewerkers

AI-medewerkers

Generatieve AI heeft impact op o.a. onderwijs, media, bedrijfsleven en maatschappij. Maken AI-medewerkers het werk van bijvoorbeeld marketeers en contentmakers makkelijker? Volgens De Kreij ligt de echte impact van AI in autonome agenten die bedrijven helpen groeien op de automatische piloot en helpen bij het oplossen van tekorten aan arbeidskrachten, inflatie en vergrijzing. De AI-medewerker Sarah is "een nieuwe digitale medewerker voor jouw bedrijf. Eentje die aan het einde van de dag nog even voor jou Instagram-posts maakt, of die contentstrategieën bedenkt, maakt en uitvoert." (bron: platform De Ondernemer).

Doe mee en leer meer!

N.B. Wil je ook bijgepraat worden over andere belangrijke trends en ontwikkelingen in media- en uitgeefland? Klik hier voor het overzicht van Trend Updates.

Download het programma (PDF).


Sprekers

Sjoerd de Kreij

Co-founder
Typetone

Sjoerd de Kreij, voormalig Head of Data bij o.a. DPG Media en Coolblue, is de oprichter van de AI start-up Typetone. Sjoerd begon Typetone met het idee om AI content voor organisaties schaalbaar te maken zonder dat zij op hun eigen merkidentiteit of unieke schrijfstijl hoeven in te boeten.


Programma

09:00

Trend Update

De vader van AI-medewerker Sarah vertelt over de voor- en nadelen van een AI Digital Worker en wat je ermee kunt als media- en uitgeefprofessional.

09:30

Optioneel: Q&A

Heb je nog vragen? Blijf nog even online en stel ze aan onze expert.

10:00

Einde Trend Update

Je ontvangt achteraf toegang tot de filmopname en enkele goede artikelen, video’s of podcasts over het onderwerp.