Het delen van je verhaal was nog nooit zo eenvoudig. Maar de aandacht trekken, is nog nooit zo moeilijk geweest…

Het delen van je verhaal was nog nooit zo eenvoudig. Maar de aandacht trekken, is nog nooit zo moeilijk geweest…

Onlangs organiseerde de Mediafederatie een Story Sprint. Een workshop die helpt met het creëeren van een krachtig kernverhaal. Het transformeert een merk in een visie-gedreven organisatie en een inspirerend merk. Twintig energieke deelnemers gingen aan de slag met hun kernverhaal en hielpen elkaar met het verscherpen van hun visie.

“ Het was een intensieve dag, een dag waarin we vooral dingen zijn gaan doen. Er was een goede balans tussen luisteren, inspiratie op doen en werken aan ons eigen verhaal. Het samenwerken met anderen geeft een frisse blik en veel nieuwe inzichten die je direct kunt toepassen in de volgende opdracht! “

– Charon Duermeijer, Elsevier

Deze supersprint is geïnspireerd op de originele Story Sprint. Tijdens de Supersprint ga je zowel denken als doen. Je ontvangt een theoretisch kader en werkt stap voor stap naar een krachtig kernverhaal. Je gaat aan de slag met fundamentele vraagstukken over je merk en verwerkt dat direct tot een inspirerend merkverhaal.

Op 5 september organiseren we een nieuwe Story Supersprint bij de Mediafederatie in Amsterdam. Binnenkort online in de agenda van de Mediafederatie.

vol = vol | De vorige editie was binnen 4 dagen uitverkocht en had een reservelijst van 60 deelnemers.