GAU Marketingbijeenkomst op 26 september

Graag nodigen wij u uit aanwezig te zijn op de jaarlijks terugkerende GAU marketingbijeenkomst. Het thema dit jaar is ‘Luisterboeken en de audiorevolutie’, met interessante sprekers van GfK en het audioconsultbedrijf Airborn Audio.

De bijeenkomst wordt gehouden op donderdagmiddag 26 september 2019, bij de Mediafederatie te Amsterdam. Inloop is vanaf 14.30 uur en de bijeenkomst start om 15.00 uur. U kunt zich opgeven via deze aanmeldlink.

Programma

  • 14:30 – Inloop
  • 15:00 – GfK trends & ontwikkelingen in de Nederlandse boekenmarkt

    Edwin Vink en Cary Richards (GfK) gaan in op de huidige situatie in de boekenmarkt en wat de vooruitzichten zijn. Audioboeken zijn in opkomst, maar wat is het profiel van de luisterboekgebruiker en wat betekent dit voor de toekomst. Verder wat zijn de hoofdtrends op dit moment waar men het komende jaar rekening moet houden.

  • 15:45 – Tips & Tricks vernieuwde Bookcontrol

    Edwin Vink geeft tips & tricks hoe uit de vernieuwde Bookcontrol de juiste cijfers zijn te halen om goede analyses te maken.

  • 16:15 – Airborne Audio – De audiorevolutie

    De voorspelling is dat in 2020 50% van de zoekopdrachten via voice verloopt. Consumenten doen daarnaast steeds vaker hun aankopen via smart speakers. En een groeiend deel van de mediatijd wordt luisterend doorgebracht. Wat betekent deze audiorevolutie voor uitgevers? Marvin Jacobs is Creative Director bij Airborne en gaat in op de ontwikkelingen. Hoe kom je in beeld bij de luisterende en voice-gerichte consument?

  • 17:00 – Borrel