COVID-19 PREVENTIEMAATREGELEN DE MEDIAFEDERATIE ACADEMY

De Mediafederatie Academy verheugt zich op jouw komst en doet er alles aan om de veiligheid van deelnemers, docenten, sprekers en medewerkers m.b.t. Covid-19 te waarborgen. Dat lukt alleen als we ons allemaal aan een aantal maatregelen houden. Daarom vragen we je om voor jouw komst de onderstaande maatregelen aandachtig te lezen en rekenen we op jouw medewerking op onze locatie. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Nineke van Dalen, directeur van de Mediafederatie Academy (06 – 22 44 87 83, n.vandalen@mediafederatie.nl).

 ALGEMEEN

  • De lucht in het pand wordt regelmatig ververst.
  • De locatie is voorzien van vaste looproutes en bewegwijzering ter waarborging van de 1,5 meter afstand.
  • Er zijn op meerdere plekken schoonmaakdoekjes en pompjes met handgel voorhanden.
  • De receptie op de derde etage is het centrale aanspreekpunt voor vragen/opmerkingen over aanvulling/vervanging van hygiënemiddelen, vragen en suggesties.
  • Deurklinken, toetsen van koffiemachines in sanitaire ruimtes, trainingslokaal, aanpalende ruimtes en liften worden na de pauzes schoongemaakt.
  • In de zaal is voldoende water aanwezig.
  • In verband met Covid-19 serveren wij geen dranken en hapjes na afloop van de bijeenkomst.

DEELNEMERS

  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Geen handen schudden.
  • Niezen/hoesten in de holte van de elleboog.
  • Eén persoon tegelijk in de liften.
  • Trappen worden tijdens sanitaire stops alleen gebruikt om naar beneden te gaan.
  • Bij kruisingen en deuropeningen: overleg met de tegenligger wie voorgaat.
  • Er zijn toiletten op de derde en vierde etage. Gebruik van de toiletruimte door 1 persoon tegelijk. Gebruik van de sanitaire ruimte moet worden aangegeven via een vrij-/bezetschuifje dat aan de buitendeur is aangebracht.
  • Betreden en verlaten van de zaal van de bijeenkomst gefaseerd met behulp van het ter plekke toegewezen zitplaatsennummer met inachtneming van de looproutes.
  • Desinfecteer telkens je handen bij het betreden/verlaten van de zaal.
  • De pauzes en lunch vinden gezamenlijk plaats in de ontvangstruimte. Koffie/thee kan men zelf tappen uit de automaten. Iedere deelnemer ontvangt een eigen lunchpakket.
  • Dranken en lunches mogen alleen worden genuttigd in de ontvangstruimte en niet mee naar binnen worden genomen in de zaal.
  • Na afloop van de bijeenkomst kan desgewenst tot 30 minuten nagepraat worden. Dit moet zittend plaatsvinden met inachtneming van de 1,5 meter afstand en de aangegeven looprichtingen.