Microlearning in de uitgeefportfolio

Een deep dive masterclass & een praktische workshop microlearning video’s maken

!!! DEZE BIJEENKOMST IS VOLLEDIG VOLGEBOEKT. Als je je aanmeldt, dan kom je op de reservelijst. Als er alsnog een plaats vrijkomt dan laten we je dat direct weten.

Of meld je nu hier direct aan voor de volgende editie van 9 februari 2020! Nog enkele beschikbare plaatsen!

In deze tijd van swipen, scrollen, mobile, social, video en het gevecht om aandacht van je lezer/gebruiker is microlearning een snel opkomende populaire en krachtige vorm van online content. Microlearning is een manier om content aan te bieden in ultrakleine, hapklare brokken – ook wel learning nuggets genoemd – die qua tijdsbesteding vaak minder dan 5 minuten van de ontvanger vragen. Microlearning gaat vaak hand-in-hand met mobiel en video based leren.

Microlearning past naadloos bij de trend om in de contentstrategie ‘educational content’ toe te voegen – originele verhalen en beelden waar mensen iets van opsteken. Microlearning is geschikt voor vele toepassingen en doelgroepen: onderwijs, vakinformatie, training-on-the-job maar ook voor B2C- én B2B-portfolio’s en branded-contentproducties en ook voor L&D binnen de organisatie.

Laat je deze dag inspireren door veel voorbeelden en ga hands-on aan de slag met microlearning!

Na deze bijeenkomst:

  • weet je wat microlearning is;
  • kun je de learning journey ontwerpen van je gebruikers;
  • ken je de vereisten voor succesvolle content en context;
  • krijg je het maken van een educatieve video met je smartphone voor je eigen doelgroep letterlijk in de vingers;
  • doorgrond je al doende het didactische proces en de organisatorische aspecten.

Sprekers

  • Marie-Louise Kok

    Marie-Louise Kok

    digital learning specialist | business developer | publisher | innovation | microlearning
  • Christopher Marks

    Christopher Marks

    Brand Storytelling Expert | Marketing Strategy Consultant & Sr. Creator.