Masterclass LinkedIn
!!! DEZE BIJEENKOMST IS VOLLEDIG VOLGEBOEKT !!!
Klik hier om je in te schrijven voor de extra masterclass LinkedIn van donderdag 18 maart.
LinkedIn is de afgelopen periode drastisch veranderd. Het platform biedt allerlei nieuwe functionaliteiten voor journalisten, contentmakers, redacteuren, marketeers en uitgevers. Tijdens deze masterclass kijken we naar de mogelijkheden van LinkedIn als platform voor mediamerken.
Als deelnemer krijg je inzicht in de kansen die LinkedIn biedt voor het vergroten van bereik en engagement. Er is aandacht voor nieuwe features voor zowel individuele (profielen) als voor professionele gebruikers (pagina’s). Ook is er aandacht voor de dienstverlening die LinkedIn aan het ontwikkelen is voor uitgevers en journalisten.
Tijdens deze masterclass krijg je inzicht in de manier waarop je een goede en constante stroom aan content opbouwt voor de LinkedIn pagina van jouw mediamerk. Zowel beheerders van pagina’s als individuele gebruikers krijgen tijdens deze masterclass heel veel praktische tips om nog meer uit Linkedin te halen.
De masterclass besteedt bovendien aandacht aan de theorie van employee advocacy, waarbij medewerkers actief meewerken aan de distributie van content en het stimuleren van engagement. Aan de hand van voorbeelden en theorie krijgen deelnemers een dieper strategisch en tactisch inzicht in de werking van LinkedIn.
Na deze masterclass weet je alles over:
de plaats die LinkedIn inneemt in de social mediastrategie van uitgevers
nieuwe features van LinkedIn
het verkrijgen van meer bereik en een grotere engagement
de rol van content binnen LinkedIn
het inzetten van medewerkers als ‘brand ambassadors’ voor vergroten van bereik, online
merkbeleving, thought leadership en impact